för ett år sen...


...hade jag magen i vädret och började förbereda mig för att gå på föräldrarledighet. Med mitt fysiska jobb fick jag lov att ha havandeskapspenning de sista två månaderna innan beräknad förlossning, så om jag inte minns helt fel var det lite avskedsfika på jobbet denna dag för ett år sedan. Tiden går fort. Och syrran min, till vänster på bild, var lite tjockare än jag och födde knytet till vänster på bilden nedan någon vecka eller två efter det att denna bild togs. Ser man några likheter?  

Och snart är det kanske dags att återigen gå tillbaka till jobblivet. Vissa dagar längtar jag. Andra som denna när man kan sitta lite ute i solen med en kopp kaffe och bara vara medan bebisen sover längtar jag inte alls. Då skulle jag lätt kunna vara mammaledig i all evighet. 


Tja, man skulle kanske satsa på en till? Två-hur svårt kan det vara? "Familjen Annorlunda"- familjerna klarar ju åtta lätt...:)


Kommentarer

  1. Fina bilder! Vad härligt att få barn samtdigt med syrran! Det har ju både ni och barnen glädje av!

    Jag är inte världens bästa bloggare just nu men vill passa på att tipsa om en tävling som jag har hos mig där man kan vinna härligt ekologisk hud- och hårvård från c/o GERD. Välkommen att delta
    http://husprojektet.bloggplatsen.se/2013/02/24/9511670-tavla-om-valfri-produkt-fran-c-o-gerd/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg