lite struktur på väggen...

Bild: Mäklarhuset
På senaste Hemnetsurfningen fann jag dessa två sätt att sätta lite struktur på väggen. Den översta bilden hos en ny favoritmäklarfirma som jag börjat gå in och kika hos lite oftare. 
Den undre bilden är funnen hos den gamla trotjänaren Alvhem som alltid bjuder på fina bilder och skön inspiration. Tänker mig en mönstrad tapet och att man kanske med hjälp av tapetrester av samma tapet kan vika tranor eller annat som kan fästas på väggen och skapa en "poput"-effekt. Får se om jag orkar ta tag i att testa min tanke någon dag. Först behöver jag nämligen passa på att få upp en "ny" spegel i hallen innan Lillan vaknar (ny för oss- bortskänkt av någon annan) och försöka gömma undan ett annat fynd som jag också införskaffade på dagens runda hos Erikshjälpen för min kära T som inte alltid känner samma kärlek till vissa saker som jag gör. Den kanske kommer vara i vägen ett tag, men snart- om det kommer fler dagar som i lördags, så kommer den nötas flitigt.

Bild: Alvhem

Kommentarer

Populära inlägg