önskelista...

Ibland när jag sitter och letar runt bland inredning och grejer här på internet, eller i verkligheten också för den delen så hittar jag än det ena än det andra som kanske inte är supernödvändigt, eller som jag behöver precis exakt för tillfället, eller så är just den grejen lite dyr i min smak och så tänker jag att jag kan ju kanske springer på nåt på nån loppis nån gång eller så kan det ju vara perfekt att önska sig i present som exempelvis...


En gårdspump i någon slags kreation

Fotskrapa i gjutjärn
och sen kommer de där födelsedagarna och annat och då har man glömt bort allt och känner mest att vad ska jag önska-jag har ju typ allt..men nu attans tänker jag skapa mig en liten önskelista om nu någon i min närhet skulle springa på något fynd (för ni vet ju som sagt att jag blir minst lika glad av lite rost eller damm på sakerna som av nyproduktion, om inte gladare:) Det är bara herrn i huset som kan knorra lite lätt ibland, men låt han knorra för allt i världen-mera fynd till mig! Å kära T tänk villken hjälp detta kan vara för dig när du undrar vad du ska hitta på till din kära älskling-ett stycke gårdspump så kommer jag smälta som vax i dina armar...) 

Kommentarer

Populära inlägg