kvällssol...


Det är kvällar som denna som man suger och in försöker spara till blöta vinterkvällar. Sitter och lyssnar på Hannes Holms sommarprat och Kim Larsens Blip Båt- man kanske inte behöver lyssna på hela texten men refrängen "svänger" lagom skönt i kvällsljuset och jag blir lagom positiv och påminns om att man inte alltid behöver ha så stora pretationer kring livet. Även om Lillan inte riktigt tillät att det blev den mat jag tänkt som "söndagsstek" och det slutade i hämtpizza, lyckades pappan under hämttiden faktiskt söva den lilla skruttan och jag tänker: "...og gud hvor går det godt, vi har hvad vi skal ha' af både stort og småt.." 
och vi njuter...Dessutom passar den lite även till mitt tidigare verkstadsinlägg... 



Andra kvällar från denna sommar som jag gärna har i bakhuvudet om livet känns tungt...




och jag skiter i raka horisontlinjer...Mannen fiskar, det var fin solnedgång och det gällde ta mig 17 att fota snabbt innan allt försvann om man nu skulle uppleva lite utanför kameralinsen också...

Familjen, solnedgång, inredningstidning, chips och alkoholfri öl-kvällsmys i min smak...


kvällspromenad med finbesök, men kanske mer om det en annan gång...

Västkusten när den är som bäst!


Kommentarer

Populära inlägg