trädgårdskonst



Jag skrev för ett tag sedan om en sten som skulle passa i vår trädgård och här den...


Ogrässtenen- som finns i fina Johannas och min brors lilla land. Älskar att även ogräs kan vara vackert. 

Funderar på att försöka gjuta lite egna "stenar" till sommaren och jag har en idé som innebär att min egna lilla Lillskrutta får vara med och visa vägen. Alternativt kanske jag gjuter fast henne någonstans så man för en gångs skull kan veta vart man har henne...

Ett budskap som så väl passade in förra sommaren-fast kanske lite kyligare- och så även idag. Denna lediga dag-såå typiskt. Igår stod man och fluffade kuddar på uteplatser på jobbet och såg fram emot en skön promenad i vårsolen och idag är det grått och mulet. Usch, temperaturen visar i alla fall på 11+, vilket bådar gott.  Får man hoppas på lite mer värme detta år? För några lediga dagar ska man väl ändå få till...

Kommentarer

  1. Härligt inspirerande bilder! Jag längtar efter också efter värme. Våren har nog aldrig varit som efterlängtad som just i år!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg