ekorren är den nya kaninen... (uppdatering till mig själv)





Som svar till mig själv vart man hittar en likanande liten kanin som denna...

Jo som ekorre här på Åhléns.


Verkar vara ekorrar som gäller denna höst. Väntar på ett kuddöverdrag från H&M med en liten ekorre på, men kunde ändå inte motstå att köpa den här rackarn man ser nedanför när jag var på ett stooort blågult varuhus som inte är IKEA. För den varju så billig...:)Vi mötte upp syrran min och brorsans tjej och en grymt shopparsugen morfar (med en smula ironi) i förra veckan och vandrade runt en hel dag. En hel del ramlade ner i den numrerade vagnen, men ännu mer fick faktiskt stanna kvar i hyllorna och får invänta ett senare besök. Och morfarn? Jo han höll ut hela dagen! Passade lillan och avslutade besöket med inköp av hela TVÅ nya glödlampor och en ny plånbok. Tur att Lillskrutt inte kan plocka grejer själv då hade morfarns vagn varit överfull tror jag, för man ser ju att det är ju inte bara mamman i huset som gillar nya grejer...






  

Kommentarer

Populära inlägg