det var ett tag sen...

 ...hon fick plats i en kastrull. Och det var ett tag sen (igen) som jag var här inne och skrev. En kollapsad dator och livet i övrigt har stått i vägen.
Men nu är jag här och delar med mig av lite gamla mobilbilder som hittades. Det är lite så här det brukar/ brukade gå till på shoppingturer när pappan i familjen är med. Som att se om grytan rymmer en bebis...

"Vi måste ju testa om hon får plats att kokas eller?"

eller skrämmer slag på mamman genom att gömma bebisen bland alla gosedjur i en jätterstor möbelbutik, och säga till mamman att bebisen försvunnit...
måste jag tillägga att paniken inte försvann efter att jag "hittat" henne eftersom jag såg detta hav av gosedjur som typ kvicksand- nu i efterhand tycker jag det är lite gulligt dock). 

Kommentarer

Populära inlägg